Docházka   |   Přístupový systém   |   Vyvolávací systémy   |   Kontakty    

Podpora 24/7

Technik :

Pavel Votruba

Kontakty
Tel: 220 770 100
220 770 100

PRODEJ VŠECH PRODUKTŮ JE AŽ DO ODVOLÁNÍ PŘERUŠEN. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Vyvolávací systémy

Automatizované volání telefonní systémy
Automatické vyvolávací systémy  jsou automatické systémy počítačové telefon vytáčet čísla ze seznamu a přehrávat zaznamenané vzkazy či převod volání operátory.

Databázové systémy Corp. je přední poskytovatel technologií pro zpracování hovorů včetně automatických volacích systémů. Náš automatický telefonní dialery provádět hlasové vysílání a Autodialer funkce.

Auto dialery z může přinést nahrané vzkazy na stovky či tisíce volání příjemcům najednou. Tato moderní komunikační technologie má komerční i non-zisk použití. Nouzové výstrahy a zprávy je možné poslat členům komunity, školy nebo církevní. Informační zprávy mohou být rovněž dodány klientům obchodních podniků.

Volání systémy mohou posílat hlasové zprávy, které se hrají jak odpovědět na stroje a živé kontakty. Pokud systém zjistí automatická volba "žádná odpověď" stavu, nebo "obsazeno", je možné telefon zpráva bude termín dodání na pozdější dobu.

Kontakt se dozvědět více o našich volací systémy a telefonní služby.

volá klient systému

"dobrovolníci poskytují stovky komunitních služeb, od doučování dětí, muzea, Stravování-On-Kola, pečovatelské domy, daň z příjmu pomoci, dopravy, Triáda (senioři a vymáhání práva spolupracují) a mnoho dalších stanic." -

Typy vyvolávacích systémů

volací systémy telefon nabízí jak cenově dostupné a rozšiřitelná volací systémy. Tyto telefonní systémy zahrnují moderní Windows PC s deskami počítačové telefonie od společnosti Intel / Dialogická. V kombinaci s naší rozsáhlou software, mohou tyto telefonní systémy vykonávat obě příchozí hovor distribuce, stejně jako odchozí volání kampaně, a to jak ve stejnou dobu.

Analogové WIZARD systém volání je náš vstupní úroveň call centra telefonní systém, který podporuje až 48 linek analogové telefonní. Pokud vaše odchozí hovory centrum vyžaduje více řádků, mohou naši PACER digitální systém volání být využívána k doručování hlasových zpráv přes stovky digitálních telefonních linek.
Nechat zprávy na záznamníku stroje
volací systémy záznamník Náš systém volání nejen dokáže detekovat odpovědět stroje, ale má výraznou schopnost opustit pre-zaznamenané zprávy na tomto stroji bez obtěžování ze zkracovat doručené zprávy. Statistiky ukázaly, že jednotlivec je 2 až 3 krát vyšší pravděpodobnost reakce na zprávu, vlevo na záznamníku, než reagovat na masové mailer.

Naše poselství dialer nejen detekuje záznamníky, ale také detekuje konec stroje pozdrav řádku. Na rozdíl od jiných dialery, my jen začít hrát svou zprávu PO záznamníku výzva skončila.

Většina tradičních volací systémy jen zbavit se těchto výzev, nebo v nejlepším případě, plán na toto číslo se navolí znovu později. Tyto dialery ignorují potenciál získat další vede a podnikání tím, že opustí cílené zprávy.
Kontakt Databáze Systems.
Kontakt DSC pro analýzu ZDARMA a citovat, a dozvědět se více o našich automatické volací systémy.